Parametry
- Formaty ebooka: pdf, epub, mobi
Opis
Sekret sukcesu to inwestowanie w uwagę odbiorców!
Rozwijasz własny biznes w internecie? Gary Vaynerchuk, znany i lubiany ekspert od wirtualnej sprzedaży, prezentuje świeże spojrzenie na to, jak skutecznie rozwijać markę i wyprzedzać konkurencję w świecie mediów społecznościowych.
Klucz do sukcesu? Inwestowanie w uwagę odbiorców! Bazując na prawdziwych przykładach, autor przekonuje, że to właśnie zrozumienie mechanizmów kształtujących tę uwagę prowadzi do realnej poprawy wyników. Teraz ty też możesz się nauczyć odkrywać i wykorzystywać zainteresowania swoich odbiorców, a w rezultacie naprawdę zaistnieć w internecie. Ta książka to idealne uzupełnienie poprzednich tytułów tego autora, rzucające zupełnie nowe światło na obszar mediów społecznościowych.
Przeczytaj tego ebooka, jeżeli chcesz się dowiedzieć:
- dlaczego inwestowanie w uwagę jest takie ważne;
- na czym polega tiktokizacja mediów społecznościowych;
- jak nie marnować pieniędzy na nieskuteczne reklamy;
- jakie działania podejmować na poszczególnych platformach;
- jak tworzyć treści, które ludzie chcą oglądać.
„Strategia inwestowania w uwagę” to świetny wybór dla:
- ludzi budujących markę osobistą w internecie;
- raczkujących i wprawionych influencerów;
- twórców rozmaitych treści do mediów społecznościowych;
- właścicieli małych i dużych firm, które są widoczne w internecie;
- speców od nowoczesnej sprzedaży i marketingu.
Koniec ze sztampowymi działaniami, przez które trwonisz czas i pieniądze.
Naucz się inwestować w uwagę twoich odbiorców i ciesz się efektami!
AUTOR
Gary Vaynerchuk - Prezes VaynerX, nowoczesnego holdingu medialnego, oraz aktywny dyrektor generalny VaynerMedia, współczesnej globalnej agencji kreatywnej i medialnej. Twórca VeeFriends, współczesnej firmy rozrywkowej, która wykorzystuje oryginalną sztukę, fascynującą narrację i wyjątkowe przedmioty kolekcjonerskie, aby rozwijać własność intelektualną. Autor bestsellerów „New York Timesa”, popularny mówca publiczny i wczesny inwestor w takich firmach jak Facebook, X (Twitter), Tumblr, Venmo, Liquid Death, Coinbase, Slack i Uber. Członek zarządu/doradca Bojangles’ Restaurants i Pencils of Promise, a także wieloletni członek organizacji charytatywnej Charity: Water.
Dostawa
Sposób dostawy: | Koszt dostawy: |
---|---|
Wysyłka elektroniczna | darmowa dostawa |
Klienci, którzy kupili ten produkt, wybierali również:
-
[AUDIOBOOK] Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację
-
[KSIĄŻKA] Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórczą - Todd Henry
-
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację [ebook / wersje elektroniczne]
Cena
100,00 zł
Cena
100,00 zł