Opis
„Aby lepiej zrozumieć siebie – nie myśl. W prostych słowach: bierz się za hustling”.
Na pewno znasz to uczucie, gdy po dniu pełnym pracy czujesz kompletne wypalenie. Nie jesteś zadowolony, nie widzisz efektów, nie odnosisz sukcesów. Jeszcze inaczej. Wkładasz w to, co robisz całą swoją siłę, masz talent, masz wykształcenie i… wciąż nie odnosisz sukcesów. A co najważniejsze nie widzisz w tym sensu, nie realizujesz siebie, nie zarabiasz, nie żyjesz.
Gdzie podziały się Twoje marzenia?
„Jesteśmy chłopcami do bicia, walczącymi z systemem, który działa przeciwko nam i wydusza z nas życie”. Pracujemy ponad siły, zapominając o sobie, nie znając siebie. Pracujemy ponad siły, bo chcemy coś osiągnąć. Chcielibyśmy inaczej, myślimy o tym, planujemy to i zwykle na tym się kończy. Brakuje nam czasu i energii, żeby się realizować. Błędne koło.
„Jak zatem znaleźć sposób, aby się uwolnić, aby osiągnąć trwały sukces i spełnienie na naszych warunkach? Sposób jest jeden: trzeba zostać hustlerem”.
W tej książce trzech młodych, odnoszących globalne sukcesy przedsiębiorców – Neil Patel, Patrick Vlaskovits, Jonas Koffler – dzieli się z nami strategiami na to, jak we współczesnym świecie przestać opierać się na sztywnych, często ograniczających zasadach i ciężkiej mozolnej pracy, a zacząć działać w zupełnie inny sposób ciesząc się realizowanymi projektami, które dają poczucie sensu i pieniądze. Rozwijają nasze najsilniejsze kompetencje i pomagają stworzyć nam życiowy oraz biznesowy rozpęd.
Znajdziesz w niej odpowiedzi na pytania:
- czym jest podejście HUSTLE?
- jak wyjść z Cyklu do Bani?
- dlaczego zasada 10 tysięcy godzin do mistrzostwa nie zawsze działa?
- kto zarządza Twoim życiem i marzeniami?
- jak odkryć prawdę o swoich najmocniejszych stronach i nie wpaść w pułapkę efektu Jeziora Wobegon i sądu kapturowego nad talentami?
- czym jest POP i dlaczego współcześnie każdy powinien go mieć?
- czym jest hormeza i dlaczego tak ważna jest w filozofii hustle?
- dlaczego specjalizacja jest dla insektów?
- jakie są typy szczęścia i co generuje je w naszym życiu?
- jak zdradzić siebie, jednocześnie zostając sobą?
- jakie są główne ścieżki w podejściu hustlerskim i która jest odpowiednia dla Ciebie?
Niewiele mówią Ci hasła powyżej? To właśnie sprawia, że ta książka jest nowatorska i ciekawa, a przede wszystkim daje odpowiedź, jak stworzyć siłę, która doładuje Twoje życie energią, rozpędem i pieniędzmi.
„Filozofia Hustle” jest dla:
- dla tych, którzy chcą ogarnąć swoje życie oraz biznes i ruszyć do przodu;
- osób, które chcą poznać siebie, odnaleźć swój potencjał, wykorzystać go i dobrze zarabiać;
- dla tych, którzy chcą przestać się bać i zacząć działać w duchu HUSTLE!
Ale tak naprawdę „Filozofia Hustle” jest dla WSZYSTKICH!
„Zdecydowany, ale nie bezpośredni ruch w kierunku celu, przez co sam ten ruch stwarza szczęśliwe zbiegi okoliczności, uwidacznia ukryte możliwości i wypełnia nasze życie większą ilością pieniędzy, sensu i rozpędu.” -
tak autorzy książki Neil Patel, Patrick Vlaskovits i Jonas Koffler, definiują podejście Hustle.
Neil Patel - okrzyknięty przez Wall Street Journal najbardziej wpływowym przedsiębiorcą internetowym. Łączy wiedzę z wielu dziedzin marketingu, dzięki czemu w skuteczny sposób propaguje ideę Growth Hackingu i współpracuje z takimi firmami jak NBC, GM, HP czy Amazon. Na liście Forbes znalazł się wśród 10 topowych marketerów online.
Patrick Vlaskovits - przedsiębiorca, założyciel i CEO Superpowered Inc. Autor bestselleru New York Times. Jego teksty publikowane są w Harvard Business Review i The Wall Street Journal.
Jonas Koffler - współzałożyciel firmy Radical Wellness Inc. i konsultant w zakresie kreatywnych mediów. Doradza międzynarodowym liderom, przedsiębiorcom i artystom. Jest autorem bestsellera New York Times i współautorem kilku książek. Razem z bratem w ramach projektu Koffler Pictures jest producentem materiałów video.
Opinie o książce
„Ciśnij, napieraj, idź do przodu bez znaczenia na to, jakie przeszkody będziesz musiał pokonać - to dla mnie definicja HUSTLE. Jak robić więcej, inaczej, szybciej niż inni - o tym właśnie jest ta książka. Polecam!”
Marcin Osman, przedsiębiorca, propagator filozofii hustle w Polsce, autor książek m.in. „Biznes ci ucieka” i ”Sprzedawaj więcej"
"Zrób coś co Cię ekscytuje. Nie mów o tym. Nie planuj. Nie planuj planować. Zrób coś. - To dla mnie esencja tej książki.
Ożywianie pomysłów to nie tylko realizowanie projektów, ale przede wszystkim siebie. Jak inaczej dowiem się, czy coś mnie kręci, jeśli tego nie dotknę, nie posmakuję, nie spocę się chociaż trochę robiąc to? Działanie jest najlepszym sposobem na odkrycie swoich możliwości i pasji, które mogą wypełnić nasze życie, a następnie… wypełnienie go nimi.
Do tego zarabianie na tym, co się kocha. Pomaganie innym robiąc to, co się kocha. Ucząc innych żyć tym, co się kocha.
Dlatego jeśli masz głowę wypełnioną genialnymi (i niezrealizowanymi) pomysłami, bo nie wiesz jak zrobić pierwszy krok - przeczytaj Filozofię Hustle. Nie tylko ruszysz z miejsca, ale zamienisz gdybanie w działanie i zaczniesz żyć”.
Katarzyna Żbikowska - twórczyni projektu #DigitalGirls i autorka programów dla kreatywnych i przedsiębiorczych, którzy chcą realizować marzenia o własnych biznesach on-line w oparciu o cyfrowe produkty, autorka książek, blogerka, project managerka.
DigitalGirls.pl
„Filozofia Hustle” to prawdziwa torpeda. Roznosi blokujące przekonania, zatrzymujące nas myśli i wszelkie lęki, które nie pozwalają nam realizować naszych celów. Nie jest to kolejna książka wypełniona biznesową papką, ale zastrzyk energii i wskazówek, które pomogą wznieść biznes na kolejny poziom.
Jako redaktorka, przeczytałam książkę kilkukrotnie. I za każdym razem znajduję w niej użyteczne rady, które zmieniają myślenie o biznesie i życiu w ogóle. Przestań wynajmować marzenia od innych. Stwórz własną wizję swojego życia i dąż do niej. A dzięki hustlingowi, droga będzie pełna pędu, przesłania i pieniędzy.
Kinga Kasperek - redaktorka książki Filozofia Hustle.
Dostawa
Sposób dostawy: | Koszt dostawy: |
---|---|
Paczkomat InPost | 15,90 zł |
Kurier DPD | 16,90 zł |
Poczta Polska (Pocztex 2.0 Kurier) | 12,90 zł |
Klienci, którzy kupili ten produkt, wybierali również:
Cena
65,00 zł
Cena
65,00 zł