Opis
Tytuł tej książki jest pierwszą i najważniejszą lekcją, jaką poznaje każdy pisarz:
"Nikt nie chce czytać twojego g*wna".
Ludzie nienawidzą reklam. Nienawidzą reklam telewizyjnych. Ty pewnie również. Reklamy to najlepsza motywacja do sięgnięcia po pilot.
Dotyczy to oczywiście każdego rodzaju pisma - i każdej innej sztuki. Jeśli nie wierzysz, spróbuj zachęcić własną matkę do przeczytania twojej powieści. Najważniejsza lekcja (i dotyczy każdej formy pisania i sztuki):
"Skoro nikt nie chce czytać twojego g*wna, musisz uczynić wszystko, co piszesz, tak interesujące, tak seksowne, tak pociągające, że człowiek musiałby być szalony, aby tego świadomie NIE przeczytać".
Czasami musisz myśleć jak marketer lub scenarzysta, innym razem najlepiej założyć kapelusz pisarza. Pressfield daje Ci 119 lekcji w swoim typowym, dowcipnym stylu. Twoje pisanie nigdy się nie zestarzeje, ponieważ to, co się powiedzie, zmienia się każdego dnia.
Poniższe 3 lekcje pomogą ci pozostać aktualnym przez wiele lat:
- jeśli nie masz pojęcia, nie zaczynaj pisać
- znajdź problem, który rozwiązuje Twój tekst, a łatwiej będzie go wydrukować na papierze
- podziel wszystko, co piszesz, na trzy części: początek, środek i koniec
„Jeśli chcesz pisać i być rozpoznawalnym, musisz to robić sam".
Dostawa
Sposób dostawy: | Koszt dostawy: |
---|---|
Wysyłka elektroniczna | darmowa dostawa |
Klienci, którzy kupili ten produkt, wybierali również:
-
[KSIĄŻKA] Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórczą - Todd Henry
-
[AUDIOBOOK] Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację
-
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację [ebook / wersje elektroniczne]
Cena
99,00 zł
Cena
99,00 zł