Opis
"Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu." pokaże Ci, jak krok po kroku wpłynąć na ludzi, by przekonać ich do kupna tego, co im oferujesz – nieważne, czy to wart miliony apartament, czy uliczny fast food.
To obowiązkowa pozycja nie tylko dla sprzedawców nieruchomości, ale dla każdego, kto zajmuje się sprzedażą. Nie ma znaczenia jakie usługi proponujesz i czym się zajmujesz! Dlaczego? Bo jak pisze Fredrik Eklund w Sprzedaży:
„Wszystko, co na razie musisz zrobić, to zadać sobie pytanie: Czy chcę odnosić więcej sukcesów osobistych i zawodowych oraz prowadzić ciekawe oraz satysfakcjonujące życie?”.
Zanim jednak odpowiesz na to pytanie, przeczytaj książkę!
Nie oderwiesz się od tego pisanego z pasją i humorem poradnika. Eklund nauczy Cię sztuki prezencji, mowy sprzedażowej i mądrych negocjacji. Dowiesz się, jak skutecznie sprzedać wszystko i wszystkim, wszędzie i zawsze. Dlaczego to takie ważne? Bo całe nasze życie polega na sprzedaży – nie tyle przedmiotów, co naszych pomysłów czy przekonań. Rób co kochasz, a gdy będziesz umiał to sprzedać, spełnią się twoje marzenia. Ta książka Ci w tym pomoże.
Z książki dowiesz się m.in. jak:
- zrozumieć kim jesteś, czego potrzebujesz, co Cię napędza w biznesie i jak ogłosić to światu
- prezentować siebie tak, jakbyś chciał być postrzegany przez innych
- sprzedawać zgodnie z zasadą: „kup teraz i ode MNIE”
- znaleźć najlepszych klientów, wynegocjować najlepsze dla siebie warunki i pomnożyć zyski
- sprzedać wszystko niezależnie od tego, czym się zajmujesz i odnieść przy tym wielki sukces
- przyciągnąć ludzi do współpracy i stać się zauważalnym dla otoczenia i konkurencji
- uaktywnić w sobie „dar sprzedaży”
- przekuć niepowodzenie w finansowy (i nie tylko) sukces
- ulepszyć swoją sztukę perswazji, by sprzedać siebie, a przede wszystkim swoje usługi!
Bestseller "The New York Times"
"Fredrik potrafiłby sprzedać lód Eskimosom!".
– Andy Cohen
"Książka Eklunda to esencja praktycznej wiedzy sprzedażowej, okraszona luzem i poczuciem humoru".
– Mariusz Dziedziński, prezes PL Europa S.A.
"Obowiązkowa lektura każdego sprzedawcy!".
– Marcin Osman, autor książki "Sprzedawaj więcej"
"Fredrik Eklund swoimi barwnymi opowieściami wciągnął mnie w swój świat i nawet nie zauważyłem, kiedy pomiędzy nimi przemycił niezwykle wartościową wiedzę i zadziwiające triki najlepszego sprzedawcy nieruchomości w USA".
– Marcin Kądziołka, prezes wydawnictwa Złote Myśli
Dostawa
Sposób dostawy: | Koszt dostawy: |
---|---|
Wysyłka elektroniczna | darmowa dostawa |
Klienci, którzy kupili ten produkt, wybierali również:
-
[AUDIOBOOK] Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację
-
[KSIĄŻKA] Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórczą - Todd Henry
-
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację [ebook / wersje elektroniczne]
Cena
65,00 zł
Cena
65,00 zł