Opis
"Zapytaj Garyego" to niesamowita książka Garyego Vaynerchuka, która pomoże Ci podjąć właściwe decyzje niezależnie czy zastanawiasz się nad otworzeniem swojej pierwszej firmy, czy chcesz wprowadzić nowy produkt na rynek lub myślisz jak znaleźć pracę w świece nowoczesnych mediów i marketingu.
Kim jest Gary Vaynerchuk?
Gary Vaynerchuk jest znany z tego, że za pomocą narzędzi takich jak Twitter, Instagram, Facebook, Podcast i You Tube potrafi tworzyć bardzo zaangażowane społeczności internautów, którzy bardzo często zamieniają się w jego fanów, a przez to w… klientów jak i ambasadorów jego brandu.
Ta niesamowita osobowość pokazuje w jaki sposób używać najnowszych narzędzi marketingowych i sprzedażowych do tego, aby wnosić swój biznes na kolejne, wyższe poziomy skuteczności, poza radarem konkurencji.
Przez wielu uważany za geniusza marketingu i biznesu - co potwierdzają jego osiągnięcia biznesowe:
- inwestycje w Twittera, Ubera, Facebooka i wiele innych biznesów
- twórca Vaynermedia - jednej z najlepszych agencji marketingowych w USA
- twórca popularnych kanałów YT takich jak WineLibraryTV, czy AskGaryWee
Czego dowiesz się z książki "Zapytaj Garyego"?
Zapytaj Garyego o Motywację
- jak się motywować do kontynuowania projektu, zanim zacznie on nabierać konkretnych kształtów?
- co jest największą przeszkodą w osiągnięciu sukcesu – brak czasu czy brak kapitału?
- jak przekuć lata ekscytujących przygód i doświadczeń w wartość, która kogoś zainteresuje?
- ile czasu zajmuje ci wdrożenie nowego pomysłu na biznes? Czy od razu dajesz mu się porwać? Ustalasz strategię? Radzisz się innych?
Zapytaj Garyego o Wino
- gdybyś był właścicielem dwuhektarowej winnicy - co zrobić, żeby sprzedawać duże ilości wina? Czym różniłbyś się od innych właścicieli winnic?
Zapytaj Garyego o Biznes
- co jest priorytetem dla prowadzenia działalności jednoosobowej?
- zasada „pieniądze to tlen” jest priorytetowa w prowadzeniu działalności jednoosobowej, to co jest drugie w kolejności? Produkt, zespół czy usługa?
- czy ograniczenie ilości znaków na Twitterze/Vine/IG ma wpływ na wybór nazwy przez start-up? Jeśli tak, to jaki?
- co jest najtrudniejsze podczas rozpoczynania biznesu?
- ile w sukcesie jest pewności siebie, ile umiejętności, a ile szczęścia?
- jak przekonać do siebie osobę, która negatywnie odnosi się do idei przedsiębiorczości? Co zrobić, jeśli tą osobą jest twoja mama?
- jak zainteresować klientów naszymi produktami lub usługami?
- jak szukać partnerów i tworzyć zespół?
- jak start-up świadczący usługi kreatywne może zdobyć 10 pierwszych klientów?
- jakich cech powinienem szukać u współzałożyciela firmy?
- co było w VaynerMedia wcześniej – klienci czy pracownicy? A może pracowałeś kiedyś sam?
Zapytaj Garyego o Internet
- firmy PR oferują szkolenia medialne dla kadry kierowniczej, których jakość bardzo się od siebie różni. Wiele przedsiębiorstw lekceważy ten fakt i wciąż korzysta z usług tych samych agencji. Jak znaleźć się w polu zainteresowania osób decyzyjnych?
- mam pomysł na aplikację, moi klienci docelowi chcą ją przetestować, ale najpierw muszę ją stworzyć, a nie jestem programistą. Masz dla mnie jakieś rady?
- tworzę aplikację i za jakieś sześć miesięcy będzie gotowy jej prototyp. Jak według ciebie powinienem zacząć pracować nad jej kreacją, żeby w chwili wypuszczenia na rynek znalazła wielu użytkowników?
- co radzisz nastoletnim blogerom, którzy chcą pokazać markom, że są dla nich opłacalni?
Zapytaj Garyego Jak szukać pracy
- po studiach ciężko jest znaleźć posadę w marketingu, zwłaszcza konkretną. Jak szukać odpowiedniej pracy?
Zapytaj Garyego o Finanse
- jak długo rozsądnie podchodzący do funduszy przedsiębiorca może trzymać się bezpiecznego etatu? Kiedy musi zaakceptować, że na takim stanowisku mu nie wyjdzie? Czy kiedykolwiek jest za późno na rozpoczęcie działalności?
- czy jedyny żywiciel rodziny, który rezygnuje z bezpiecznej pracy na rzecz nowej i ekscytującej możliwości, wykazuje się brakiem odpowiedzialności?
- dlaczego należy się koncentrować na przychodach brutto?
W książce "Zapytaj Garego" znajdziesz również wiele odpowiedzi na pytania, które pozornie nie mają nic wspólnego z biznesem:
- co robić, aby cieszyć się dobrą kondycją psycho-fizyczną, aby nic nie przeszkadzało Ci w prowadzeniu biznesu
- jak czerpać doświadczenie, z bycia kibicem New York Jets
- po czym poznać dobre wino ;)
Bez znaczenia czy zastanawiasz się teraz, czy otworzyć swoją pierwszą firmę, czy wprowadzić na rynek nowy produkt, czy też myślisz jak znaleźć pracę w świecie nowoczesnych mediów i marketingu - książka "Zapytaj Garyego" pomoże Ci podjąć właściwe decyzje i działania.
Książka "Zapytaj Garyego" Garyego Vaynerchuk'a stanie się dla Ciebie drogowskazem i katalizatorem tego, aby rzeczy które chcesz zrealizować, faktycznie się ZADZIAŁY! Mało tego! Aby zadziały się skutecznie i moooocno namieszały w Twojej branży!
So let’s geeeeet into theeeeee shooooow!
Kamila Kruk o książce "Zapytaj Garyego":
W książce „Zapytaj Gary’ego” Gary Vaynerchuk dzieli się swoimi najcenniejszymi lekcjami oraz odpowiedziami na najważniejsze i najczęściej zadawane mu pytania biznesowe.
Ten niesamowity przedsiębiorca pokazuje, w jaki sposób używać najnowszych narzędzi marketingowych i sprzedażowych do tego, aby wnosić swój biznes na kolejne, wyższe poziomy skuteczności, poza radarem konkurencji.
Gary jest znany z tego, że za pomocą narzędzi takich jak Twitter, Instagram, Facebook i Youtube potrafi tworzyć bardzo zaangażowane społeczności internautów, którzy bardzo często zamieniają się w jego fanów, a przez to w… klientów jak i ambasadorów jego brandu.
„Zapytaj Gary’ego” to zbiór odpowiedzi, jakie przez ostatnie lata, fani kierowali do autora w jego Youtubowym show #AskGaryVee. Dlatego wśród poruszanych tematów znajdują się kwestie typowo biznesowe np. „Zasada „pieniądze to tlen” jest priorytetowa w prowadzeniu działalności jednoosobowej, to co jest drugie w kolejności? Produkt, zespół czy usługa?” lub „Co jest najtrudniejsze podczas rozpoczynania biznesu?”. Jak i wiele pytań dotyczących efektywnego działania w życiu.
Bez znaczenia czy zastanawiasz się teraz, czy otworzyć swoją pierwszą firmę, czy wprowadzić na rynek nowy produkt, czy też myślisz jak znaleźć pracę w świecie nowoczesnych mediów i marketingu - ta książka pomoże Ci podjąć właściwe decyzje i działania.
Książka „Zapytaj Gary’ego” stanie się dla Ciebie drogowskazem i katalizatorem tego, aby rzeczy które chcesz zrealizować.. faktycznie się ZADZIAŁY! Mało tego! Aby zadziały się skutecznie i moooocno namieszały w Twojej branży!
Dostawa
Sposób dostawy: | Koszt dostawy: |
---|---|
Paczkomat InPost | 15,90 zł |
Kurier DPD | 16,90 zł |
Poczta Polska (Pocztex 2.0 Kurier) | 12,90 zł |
Klienci, którzy kupili ten produkt, wybierali również:
Cena
68,00 zł
Cena
68,00 zł