Strona główna Ebooki Siła subskrypcji [ebooki / wersje elektroniczne]

Siła subskrypcji [ebooki / wersje elektroniczne]

Parametry

  • Objętość: 220
  • Wydawca: lektury.biz
  • ISBN: 978-83-953655-9-1
  • Format: Epub, Mobi i PDF

Opis

Kupując ten produkt otrzymasz e-book'a w wersji Epub, Mobi i PDF 

 

Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży?



Jeśli chcesz, by Twój biznes był bardziej przewidywalny, mniej stresujący i o wiele bardziej wartościowy, przeczytaj tę książkę. Skorzystaj z zawartych w niej inspiracji i narzędzi.

"Siła subskrypcji" zainspiruje Cię do zmiany i pokaże, co konkretnie musisz zrobić, żeby zbudować dochodowy zdrowy biznes abonamentowy.

 

O CZYM JEST TA KSIĄŻKA?

 

Dziś niemal wszystko, czego potrzebuje klient, dostanie w subskrypcji. Produkty, usługi, opiekę, a nawet prestiż i święty spokój. Bo ekonomia subskrypcji się opłaca. Nie bez powodu takie giganty jak Amazon, Netflix, Apple czy Spotify oferują klientom abonament. I nie bez chłodnej kalkulacji jak grzyby po deszczu wyrastają małe i średnie biznesy subskrypcyjne w najróżniejszych branżach. 

 

Dlaczego Twój biznes jeszcze nie działa w modelu abonamentowym? Ta książka zainspiruje cię do zmiany i pokaże, co konkretnie musisz zrobić, żeby zbudować dochodowy zdrowy biznes.

 

Zamień klientów w subskrybentów, a zapewnisz sobie stały dopływ gotówki. Niezależnie od branży, w jakiej działasz, przejdź na biznes abonamentowy, a w krótkim czasie podniesiesz wartość swojej firmy. Zapewnisz sobie dodatkowy pewny dochód odnawialny, jeśli choć w części biznesu wprowadzisz subskrypcję. Ten rzetelnie opracowany przewodnik po biznesie subskrypcyjnym jest połączeniem teorii i praktyki. Autor nie tylko podaje mnóstwo danych z konkretnych firm, ale podpowiada też, jak skutecznie sprzedawać subskrypcje, jak ograniczyć rezygnacje i jakie parametry stosować do oceny zdrowego biznesu.

 

Dzięki książce „Siła Subskrypcji” dowiesz się m.in.

 

  • Poznasz różne modele biznesu abonamentowego i dopasujesz najlepszy do swojej firmy.
  • Zainspirujesz się historiami firm, które odniosły sukces.
  • Zyskasz niezawodne narzędzia do obliczenia wartości swojej firmy, zdobywania klientów i szacowania zysków.

 

Co znajdziesz w środku książki „Siła Subskrypcji”?

 

Książka jest podzielona na 3 części. Część pierwsza odkrywa zaskakującą prawdę o tym, kto wygrywa na ekonomii subskrypcji, dlaczego nawet takie korporacje jak Apple i Amazon zmieniły się w biznesy oparte na subskrypcji i dlaczego prawie każdy start-up wspierany przez inwestorów stosuje model oparty na przychodzie odnawialnym. 
Przyjrzymy się również 8 metodom, dzięki którym twój biznes stanie się bardziej wartościowy i mniej stresujący, kiedy drożysz model subskrypcyjny.
 Dowiesz się, jak horrendalnie taki model podnosi wartość każdego twojego klienta i jak pogodzić wymagania twojej firmy z możliwościami. Podyskutujemy też o tym, dlaczego klienci automatyczni kupują więcej niż jednorazowi i dlaczego dochód z subskrypcji jest mniej podatny na zmiany niż z jednorazowego zakupu.

 

Część druga książki podzielona została na podrozdziały traktujące o 9 modelach biznesowych opartych na subskrypcji. Jak się przekonasz, jeśli chodzi o budowanie źródeł przychodu odnawialnego w twoim biznesie, istnieje całe spektrum wyboru. Czy chcesz przeorganizować swoje przedsiębiorstwo, czy tylko uzyskać kilka tysięcy pasywnego przychodu, zdobędziesz mnóstwo nowych pomysłów, jak zastosować model subskrypcyjny w swojej firmie.

 

Trzecia i ostatnia część Siły subskrypcji opisuje strategię budowy biznesu abonamentowego. Omawia kluczowe statystyki, które zdefiniują rentowność twojej subskrypcji i naświetlą jeden wskaźnik, który będzie kluczowy, jeśli zechcesz się rozwijać. Przyjrzymy się psychologii sprzedaży twojej usługi abonamentowej i zastanowimy się, jak przeciwdziałać zjawisku, które nazywam „zmęczeniem subskrypcji”. A następnie zajmiemy się kwestią finansowania wzrostu twojego biznesu subskrypcyjnego i odkryjemy, czy chcesz skorzystać ze wsparcia funduszu venture capital, tak jak WhatsApp i Dollar Shave Club, czy może samodzielnie finansować swój rozwój, jak FreshBooks i Mosquito Squad. Część trzecia kończy się uwagami, jak oszacować twój biznes subskrypcyjny.

 

Spis treści:

 

SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE

 

Wszystko schrzaniłem
Tyrania usługi sell & do
Co znajdziesz w środku

CZĘŚĆ 1: Subskrybenci są lepsi niż klienci

 

ROZDZIAŁ 1. Kto wygrywa na ekonomii subskrypcji

 

1. Wszystko jest subskrypcją
2. Krótka (bardzo) historia modelu subskrypcyjnego
3. Renesans modelu abonamentowego
4. Pokolenie dostępu
5. Niezawodność włącznika
6. Delicje danych
7. Długi ogon
8. Rywalizacja w nowej gospodarce subskrypcyjnej
9. Co robią bystre dzieciaki

 

ROZDZIAŁ 2. Dlaczego potrzebujesz klientów automatycznych

 

1. Podniesienie wartości twojego największego aktywu
2. Sprzedaż za 29 dolarów kontra sprzedaż za 4524 dolary
3. Wygładzanie popytu
4. Bezpłatne badanie rynku
5. Automatyzowanie zarobku
6. Przyklejanie klientów
7. Zachęcanie subskrybentów do kolejnych zakupów
8. Zabezpieczenie biznesu przed recesją
Wyzwania modelu subskrypcyjnego

 

CZĘŚĆ 2: 9 modeli subskrypcyjnych

ROZDZIAŁ 1. Członkowska strona internetowa

 

1. Czy wiesz coś, czego nikt inny nie wie?
2. Monetyzacja subskrybentów
3. U kogo model strony członkowskiej zadziała najskuteczniej

 

ROZDZIAŁ 2. Model biblioteki „jedz, ile zdołasz”

 

1. Sposoby dostarczenia treści do biblioteki
2. U kogo model biblioteki „jedz, ile zdołasz” zadziała najlepiej

 

ROZDZIAŁ 3. Model prywatnego klubu

 

1. Raczej kto niż co2. Bariery wejścia
3. Subskrypcja dla podniesienia sobie statusu
4. Biznes także subskrybuje dla statusu
5. Czy to zadziała w twojej branży?
6. Dla kogo model prywatnego klubu jest najlepszy

 

ROZDZIAŁ 4. Model „pierwszy w kolejce”

 

1. Podwojenie stawki w modelu subskrypcyjnym

 

2. Nie tylko firmy z oprogramowaniem
3. U kogo najlepiej sprawdzi się model „pierwszy w kolejce"

 

ROZDZIAŁ 5. Model subskrypcji dóbr nietrwałych

 

1. Subskrypcja wszystkiego

 

2. Twoja najlepsza obrona: marka
3. Kontroluj produkt
4. Dla kogo najlepszy będzie model subskrypcji dóbr nietrwałych

 

ROZDZIAŁ 6. Model pudełko-niespodzianka

 

1. Selekcjoner ofert
2. Gdy wyjątkowe staje się wrogiem dostępnego
3. Koń trojański
4. Błogosławieństwo (i przekleństwo) danych
5. Dla kogo najlepszy będzie model pudełko-niespodzianka

 

ROZDZIAŁ 7. Model subskrypcji usprawniania

 

1. Przeciążenie systemu
2. Twój dom na subskrypcji
3. Subskrybenci sprzedaży dodatkowej i krzyżowej
4. Zamów i zapomnij
5. Dla kogo najlepszy będzie model subskrypcji usprawnienia

 

ROZDZIAŁ 8. Model sieci

 

1. Marketing rękami użytkowników
2. Zagęszczenie sieci
3. Sieć ogłasza odwrót
4. Dla kogo najlepszy będzie model sieci

 

ROZDZIAŁ 9. Model „spokój ducha”

 

1. Czy to ma szansę zadziałać w twojej branży?
2. Biznes też kupuje spokój ducha
3. Magia nadwyżki
4. Dla kogo najlepszy będzie model „spokój ducha”

 

CZĘŚĆ 3: Budowanie biznesu subskrypcyjnego

 

ROZDZIAŁ 1. Nowa matematyka

 

1. Nowe narzędzia miary

 

2. Próg opłacalności
3. Rezygnacja
4. Marża
5. Działania na liczbach
6. Dopasowanie kanałów sprzedaży do złożoności oferty
7. Eksperyment offline

 

ROZDZIAŁ 2. Wampir wysysający gotówkę kontra kura znosząca złote jajka
Okres zwrotu CAC

 

1. Trzy możliwości rozwoju
2. Źródło gotówki nr 1: Obrabuj Pawła, zapłać Piotrowi
3. Źródło gotówki nr 2: Pieniądze z zewnątrz
4. Źródło gotówki nr 3: Pobieraj z góry

 

ROZDZIAŁ 3. Psychologia sprzedaży subskrypcji

 

1. Zmęczenie subskrypcją
2. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 1: Daj 10 razy zamiast 10 proc
3. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 2: Odwołaj się do racjonalności
4. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 3: Postaw ultimatum
5. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 4: Skuś opcją freemium
6. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 5: Zaproponuj okres próbny
7. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 6: Sprzedawaj subskrypcję jako prezent
8. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 7: Podpal platformę
9. Najtrudniejsza sprzedaż

 

ROZDZIAŁ 4. Skalowanie biznesu

 

1. Bieg donikąd
2. Obniżanie wskaźnika rezygnacji
3. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 1: Zejdź z kursu
4. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 2: Skup się na pierwszych 90 dniach wdrażania
a. Wdrażanie nowego klienta bankowego
b. Przeciwdziałanie inercji
c. 90-dniowe znaczniki
5. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 3: Szybciej wywołaj zachwyt u klienta
6. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 4: Pobieraj opłatę z góry
7. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 5: Rozmawiaj jak szczęśliwie zakochany człowiek
8. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 6: Zrzuć bombę szczęścia
9. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 7: Zapoluj na większe firmy
10. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 8: Skup się na rezygnacji netto
11. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 8: Zmniejsz „migrację logo” dzięki sprzedaży krzyżowej
12. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 9: Bądź zawsze dostępny



ROZDZIAŁ 5. Podsumowanie

 

PODZIĘKOWANIA
PRZYPISY
INDEKS

 

 

O autorze książki Siła subskrypcji

 

John Warrillow, autor książki "Siła subksrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży" (ang. "The Automatic Customer"), to autor popularnych poradników biznesowych, felietonista amerykańskiego miesięcznika biznesowego „Inc.com”, rozchwytywany mówca. Specjalista od wycen przedsiębiorstw i przekształceń, jest także założycielem platformy The Value Builder System.

 

Data wydania: maj 2020

Objętość: 220 stron

Wydawca: lektury.biz

Nr ISBN: 978-83-953655-9-1

Dostawa

Sposób dostawy: Koszt dostawy:
Wysyłka elektroniczna darmowa dostawa

    Klienci, którzy kupili ten produkt, wybierali również:

    • [EBOOK] Do roboty! - Steven Pressfield

      Zobacz

    • [EBOOK] Wojna Sztuki - Steven Pressfield

      Zobacz

    • [EBOOK] Wybij się - Gary Vaynerchuk

      Zobacz

    • [EBOOK] Podróż Twórcy - Steven Pressfield

      Zobacz

    • [EBOOK] Stań się PRO - Steven Pressfield

      Zobacz

    • [EBOOK] Jak grać żeby wygrać w biznesie? - Mark Cuban

      Zobacz

    • [EBOOK] Nikt nie chce czytać Twojego g*wna - Steven Pressfield

      Zobacz

    • [EBOOK] Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Sprzedawaj więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Do roboty! - Steven Pressfield

      Zobacz

    • [EBOOK] Zaprojektuj i sprzedaj swój druk 3D - Krzysztof Starżyk

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Twój ruch - Josh Altman

      Zobacz

    • [EBOOK] Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner

      Zobacz

    • [EBOOK] Kompetencje jutra

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Do roboty! - Steven Pressfield, czyta: Rafał Mazur

      Zobacz

    • [EBOOK] Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie - Marcin Osman

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie - Marcin Osman

      Zobacz

    • [EBOOK] Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

      Zobacz

    • [EBOOK] Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

      Zobacz

    • [EBOOK] Przebij Się! - Gary Vaynerchuk

      Zobacz

    • [EBOOK] Jak zarobić (duże) pieniądze - Felix Dennis

      Zobacz

    • [EBOOK] Nikt nie chce czytać Twojego g*wna - Steven Pressfield

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację

      Zobacz

    • [EBOOK] Prosto z mostu. Czyżbym wyraził się zbyt subtelnie? - Sam Zell

      Zobacz

    • [EBOOK] Biznes ci ucieka 2 – Marcin Osman

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Zmień Kurs - L. David Marquet

      Zobacz

    • [EBOOK] Przedsiębiorca w podróży - D. Dudek, K. Kruk, M. Osman

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Wybij się - Gary Vaynerchuk

      Zobacz

    • [EBOOK] Wojna Sztuki - Steven Pressfield

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Zmień Kurs - L. David Marquet

      Zobacz

    • [EBOOK] Biznes ci ucieka – Marcin Osman

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Kompetencje jutra

      Zobacz

    • [EBOOK] Wyspy komfortu – Kamila Kruk

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Siła przedsiębiorczości, siła upadku - Daymond John

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Metoda Wima Hofa. Aktywuj pełnię swojego potencjału - Wim Hof

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Przedsiębiorca w podróży - D. Dudek, K. Kruk, M. Osman

      Zobacz

    • [EBOOK] Elon Musk - Jak myśli i działa przedsiębiorca wizjoner - Ashlee Vance

      Zobacz

    • [EBOOK] Twój ruch - Josh Altman

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] DWUPAK: Jak zarobić (duże) pieniądze - Felix Dennis

      Zobacz

    • [EBOOK] Zamknij się i słuchaj - Tilman Fertitta

      Zobacz

    • [EBOOK] Wyjście z butów pracownika - Dawid Pajerski

      Zobacz

    • [EBOOK] Zmień Kurs - L. David Marquet

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Jak zarobić (duże) pieniądze - Felix Dennis

      Zobacz

    • [EBOOK] Die empty - życie na 100% - Todd Henry

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Jak grać żeby wygrać w biznesie? - Mark Cuban

      Zobacz

    • [EBOOK] Anioł w piekle - Lech Kaniuk

      Zobacz

    • [EBOOK] Filozofia Hustle - N.Patel, P.Vlaskovits, J. Koffler

      Zobacz

    • [EBOOK] Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórczą - Todd Henry

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Zostań Drapieżnikiem - Rafał Mazur, Marcin Osman

      Zobacz

    • Youpreneur [ebooki / wersje elektroniczne]

      Zobacz

    • [EBOOK] Wygrana – Tim Grover

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórczą - Todd Henry

      Zobacz

    • [EBOOK] SPRZEDAŻ. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] SPRZEDAŻ. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

      Zobacz

    • [EBOOK] Dwanaście i pół - Gary Vaynerchuk

      Zobacz

    • [EBOOK] Etos Wojownika - Steven Pressfield

      Zobacz

    • [EBOOK] Do roboty! - Steven Pressfield

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Niewzruszony - Tony Robbins

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Filozofia Hustle - N.Patel, P. Vlaskovits, J. Koffler

      Zobacz

    • [EBOOK] Jak wychować ludzi sukcesu? - Esther Wojcicki

      Zobacz

    • [EBOOK] Grywalizacja w praktyce - Yu-kai Chou

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Firma, czyli Ty

      Zobacz

    • [EBOOK] Pokerowa twarz, czarne serce - Chin-Ning Chu

      Zobacz

    • [EBOOK] Podróż Twórcy - Steven Pressfield

      Zobacz

    • E – Klub Książki Biznesowej

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Zostań Drapieżnikiem - Rafał Mazur, Marcin Osman

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Die empty - życie na 100% - Todd Henry

      Zobacz

    • [EBOOK] Język przywództwa - L. David Marquet

      Zobacz

    • Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację [ebook / wersje elektroniczne]

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Siła subskrypcji

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Filozofia Hustle - N.Patel, P.Vlaskovits, J. Koffler

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie - Marcin Osman

      Zobacz

    • [EBOOK - PDF] Król biurowej klasy średniej - Maciej ZUCH Mazurek

      Zobacz

    • [EBOOK] Magnetyczny Marketing - Dan S. Kennedy

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Youpreneur

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] The Middle Finger Project. Sztuka zarabiania na tym, co się lubi robić

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Jak zdobyć bogactwo - Felix Dennis

      Zobacz

    • [EBOOK] Fioletowa Krowa - Seth Godin

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Niewzruszony - Tony Robbins

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Sprzedawaj JESZCZE więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Metoda Wima Hofa. Aktywuj pełnię swojego potencjału - Wim Hof

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie - Marcin Osman

      Zobacz

    • [EBOOK] Nieustępliwy - Tim Grover

      Zobacz

    • [EBOOK] Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie - Marcin Osman

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Przebij Się! - Gary Vaynerchuk

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Biznes ci ucieka – Marcin Osman

      Zobacz

    • [EBOOK] Śmierć z zerem na koncie - Bill Perkins

      Zobacz

    • [EBOOK] Zespół zespołów - Stanley McChrystal

      Zobacz

    • [KSIĄŻKA] Elon Musk - Jak myśli i działa przedsiębiorca wizjoner - Ashlee Vance

      Zobacz

    • [EBOOK] Ucz się tańczyć świadomie. Baw się tańcem. Mentalna strona tańca - Bogumiła Adryan

      Zobacz

    • [EBOOK] Zostań Drapieżnikiem - Rafał Mazur, Marcin Osman

      Zobacz

    • [EBOOK] Sprzedawaj JESZCZE więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk

      Zobacz

    • [EBOOK] Jak zacząć - Marcin Osman

      Zobacz

    • [EBOOK] Sprzedawaj JESZCZE więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk

      Zobacz

    • [EBOOK] Jak zacząć - Marcin Osman

      Zobacz

    • [EBOOK] Biznes ci ucieka 2 – Marcin Osman

      Zobacz

    • [EBOOK] Jak zdobyć bogactwo - Felix Dennis

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Sprzedawaj JESZCZE więcej

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Biznes ci ucieka – Marcin Osman

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Medytacje dla duszy - Małgorzata Kwietniewska

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Biznes ci ucieka – Marcin Osman

      Zobacz

    • [EBOOK] Rusz dupę tam, gdzie chce być Twoje serce - Steven Pressfield

      Zobacz

    • [EBOOK] SETUP - Dan Bilzerian

      Zobacz

    • [EBOOK] F.U. Money, czyli stać mnie na to! - Dan Lok

      Zobacz

    • [EBOOK] Zostań Drapieżnikiem - Rafał Mazur, Marcin Osman

      Zobacz

    • [EBOOK] Finansowa alchemia - Dan S. Kennedy

      Zobacz

    • [EBOOK] Finansowa pewność - Dan Lok

      Zobacz

    • [AUDIOBOOK] Wyjście z Butów Pracownika - Dawid Pajerski

      Zobacz

    • Pakiet 3 najnowszych ebooków

      Zobacz

    • [EBOOK] Sell or be sold - Grant Cardone

      Zobacz

    • Pakiet 6 najnowszych ebooków

      Zobacz

    • [EBOOK] Sięgnij absurdu. Sztuka osiągania niemożliwych celów - Steve Sims

      Zobacz

    • Firma, czyli Ty [ebooki / wersje elektroniczne]

      Zobacz

    • [EBOOK] Strategia inwestowania w uwagę - Gary Vaynerchuk

      Zobacz

    • [EBOOK] Nauczę cię jak być bogatym - Ramit Sethi

      Zobacz

    • Zestaw WSZYSTKICH ebooków OSMPower

      Zobacz

    Cena

    59,90 zł

    Liczba sztuk

    Darmowa dostawa


    Zapytaj o produkt

    Cena

    59,90 zł

    Liczba sztuk

    Darmowa dostawa


    Zapytaj o produkt