Parametry
- Objętość: 220
- Wydawca: lektury.biz
- ISBN: 978-83-953655-9-1
- Format: Epub, Mobi i PDF
Opis
Kupując ten produkt otrzymasz e-book'a w wersji Epub, Mobi i PDF
Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży?
Jeśli chcesz, by Twój biznes był bardziej przewidywalny, mniej stresujący i o wiele bardziej wartościowy, przeczytaj tę książkę. Skorzystaj z zawartych w niej inspiracji i narzędzi.
"Siła subskrypcji" zainspiruje Cię do zmiany i pokaże, co konkretnie musisz zrobić, żeby zbudować dochodowy zdrowy biznes abonamentowy.
O CZYM JEST TA KSIĄŻKA?
Dziś niemal wszystko, czego potrzebuje klient, dostanie w subskrypcji. Produkty, usługi, opiekę, a nawet prestiż i święty spokój. Bo ekonomia subskrypcji się opłaca. Nie bez powodu takie giganty jak Amazon, Netflix, Apple czy Spotify oferują klientom abonament. I nie bez chłodnej kalkulacji jak grzyby po deszczu wyrastają małe i średnie biznesy subskrypcyjne w najróżniejszych branżach.
Dlaczego Twój biznes jeszcze nie działa w modelu abonamentowym? Ta książka zainspiruje cię do zmiany i pokaże, co konkretnie musisz zrobić, żeby zbudować dochodowy zdrowy biznes.
Zamień klientów w subskrybentów, a zapewnisz sobie stały dopływ gotówki. Niezależnie od branży, w jakiej działasz, przejdź na biznes abonamentowy, a w krótkim czasie podniesiesz wartość swojej firmy. Zapewnisz sobie dodatkowy pewny dochód odnawialny, jeśli choć w części biznesu wprowadzisz subskrypcję. Ten rzetelnie opracowany przewodnik po biznesie subskrypcyjnym jest połączeniem teorii i praktyki. Autor nie tylko podaje mnóstwo danych z konkretnych firm, ale podpowiada też, jak skutecznie sprzedawać subskrypcje, jak ograniczyć rezygnacje i jakie parametry stosować do oceny zdrowego biznesu.
Dzięki książce „Siła Subskrypcji” dowiesz się m.in.
- Poznasz różne modele biznesu abonamentowego i dopasujesz najlepszy do swojej firmy.
- Zainspirujesz się historiami firm, które odniosły sukces.
- Zyskasz niezawodne narzędzia do obliczenia wartości swojej firmy, zdobywania klientów i szacowania zysków.
Co znajdziesz w środku książki „Siła Subskrypcji”?
Książka jest podzielona na 3 części. Część pierwsza odkrywa zaskakującą prawdę o tym, kto wygrywa na ekonomii subskrypcji, dlaczego nawet takie korporacje jak Apple i Amazon zmieniły się w biznesy oparte na subskrypcji i dlaczego prawie każdy start-up wspierany przez inwestorów stosuje model oparty na przychodzie odnawialnym.
Przyjrzymy się również 8 metodom, dzięki którym twój biznes stanie się bardziej wartościowy i mniej stresujący, kiedy drożysz model subskrypcyjny. Dowiesz się, jak horrendalnie taki model podnosi wartość każdego twojego klienta i jak pogodzić wymagania twojej firmy z możliwościami. Podyskutujemy też o tym, dlaczego klienci automatyczni kupują więcej niż jednorazowi i dlaczego dochód z subskrypcji jest mniej podatny na zmiany niż z jednorazowego zakupu.
Część druga książki podzielona została na podrozdziały traktujące o 9 modelach biznesowych opartych na subskrypcji. Jak się przekonasz, jeśli chodzi o budowanie źródeł przychodu odnawialnego w twoim biznesie, istnieje całe spektrum wyboru. Czy chcesz przeorganizować swoje przedsiębiorstwo, czy tylko uzyskać kilka tysięcy pasywnego przychodu, zdobędziesz mnóstwo nowych pomysłów, jak zastosować model subskrypcyjny w swojej firmie.
Trzecia i ostatnia część Siły subskrypcji opisuje strategię budowy biznesu abonamentowego. Omawia kluczowe statystyki, które zdefiniują rentowność twojej subskrypcji i naświetlą jeden wskaźnik, który będzie kluczowy, jeśli zechcesz się rozwijać. Przyjrzymy się psychologii sprzedaży twojej usługi abonamentowej i zastanowimy się, jak przeciwdziałać zjawisku, które nazywam „zmęczeniem subskrypcji”. A następnie zajmiemy się kwestią finansowania wzrostu twojego biznesu subskrypcyjnego i odkryjemy, czy chcesz skorzystać ze wsparcia funduszu venture capital, tak jak WhatsApp i Dollar Shave Club, czy może samodzielnie finansować swój rozwój, jak FreshBooks i Mosquito Squad. Część trzecia kończy się uwagami, jak oszacować twój biznes subskrypcyjny.
Spis treści:
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE
Wszystko schrzaniłem
Tyrania usługi sell & do
Co znajdziesz w środku
CZĘŚĆ 1: Subskrybenci są lepsi niż klienci
ROZDZIAŁ 1. Kto wygrywa na ekonomii subskrypcji
1. Wszystko jest subskrypcją
2. Krótka (bardzo) historia modelu subskrypcyjnego
3. Renesans modelu abonamentowego
4. Pokolenie dostępu
5. Niezawodność włącznika
6. Delicje danych
7. Długi ogon
8. Rywalizacja w nowej gospodarce subskrypcyjnej
9. Co robią bystre dzieciaki
ROZDZIAŁ 2. Dlaczego potrzebujesz klientów automatycznych
1. Podniesienie wartości twojego największego aktywu
2. Sprzedaż za 29 dolarów kontra sprzedaż za 4524 dolary
3. Wygładzanie popytu
4. Bezpłatne badanie rynku
5. Automatyzowanie zarobku
6. Przyklejanie klientów
7. Zachęcanie subskrybentów do kolejnych zakupów
8. Zabezpieczenie biznesu przed recesją
Wyzwania modelu subskrypcyjnego
CZĘŚĆ 2: 9 modeli subskrypcyjnych
ROZDZIAŁ 1. Członkowska strona internetowa
1. Czy wiesz coś, czego nikt inny nie wie?
2. Monetyzacja subskrybentów
3. U kogo model strony członkowskiej zadziała najskuteczniej
ROZDZIAŁ 2. Model biblioteki „jedz, ile zdołasz”
1. Sposoby dostarczenia treści do biblioteki
2. U kogo model biblioteki „jedz, ile zdołasz” zadziała najlepiej
ROZDZIAŁ 3. Model prywatnego klubu
1. Raczej kto niż co2. Bariery wejścia
3. Subskrypcja dla podniesienia sobie statusu
4. Biznes także subskrybuje dla statusu
5. Czy to zadziała w twojej branży?
6. Dla kogo model prywatnego klubu jest najlepszy
ROZDZIAŁ 4. Model „pierwszy w kolejce”
1. Podwojenie stawki w modelu subskrypcyjnym
2. Nie tylko firmy z oprogramowaniem
3. U kogo najlepiej sprawdzi się model „pierwszy w kolejce"
ROZDZIAŁ 5. Model subskrypcji dóbr nietrwałych
1. Subskrypcja wszystkiego
2. Twoja najlepsza obrona: marka
3. Kontroluj produkt
4. Dla kogo najlepszy będzie model subskrypcji dóbr nietrwałych
ROZDZIAŁ 6. Model pudełko-niespodzianka
1. Selekcjoner ofert
2. Gdy wyjątkowe staje się wrogiem dostępnego
3. Koń trojański
4. Błogosławieństwo (i przekleństwo) danych
5. Dla kogo najlepszy będzie model pudełko-niespodzianka
ROZDZIAŁ 7. Model subskrypcji usprawniania
1. Przeciążenie systemu
2. Twój dom na subskrypcji
3. Subskrybenci sprzedaży dodatkowej i krzyżowej
4. Zamów i zapomnij
5. Dla kogo najlepszy będzie model subskrypcji usprawnienia
ROZDZIAŁ 8. Model sieci
1. Marketing rękami użytkowników
2. Zagęszczenie sieci
3. Sieć ogłasza odwrót
4. Dla kogo najlepszy będzie model sieci
ROZDZIAŁ 9. Model „spokój ducha”
1. Czy to ma szansę zadziałać w twojej branży?
2. Biznes też kupuje spokój ducha
3. Magia nadwyżki
4. Dla kogo najlepszy będzie model „spokój ducha”
CZĘŚĆ 3: Budowanie biznesu subskrypcyjnego
ROZDZIAŁ 1. Nowa matematyka
1. Nowe narzędzia miary
2. Próg opłacalności
3. Rezygnacja
4. Marża
5. Działania na liczbach
6. Dopasowanie kanałów sprzedaży do złożoności oferty
7. Eksperyment offline
ROZDZIAŁ 2. Wampir wysysający gotówkę kontra kura znosząca złote jajka
Okres zwrotu CAC
1. Trzy możliwości rozwoju
2. Źródło gotówki nr 1: Obrabuj Pawła, zapłać Piotrowi
3. Źródło gotówki nr 2: Pieniądze z zewnątrz
4. Źródło gotówki nr 3: Pobieraj z góry
ROZDZIAŁ 3. Psychologia sprzedaży subskrypcji
1. Zmęczenie subskrypcją
2. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 1: Daj 10 razy zamiast 10 proc
3. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 2: Odwołaj się do racjonalności
4. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 3: Postaw ultimatum
5. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 4: Skuś opcją freemium
6. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 5: Zaproponuj okres próbny
7. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 6: Sprzedawaj subskrypcję jako prezent
8. Pomysł na sprzedanie subskrypcji nr 7: Podpal platformę
9. Najtrudniejsza sprzedaż
ROZDZIAŁ 4. Skalowanie biznesu
1. Bieg donikąd
2. Obniżanie wskaźnika rezygnacji
3. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 1: Zejdź z kursu
4. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 2: Skup się na pierwszych 90 dniach wdrażania
a. Wdrażanie nowego klienta bankowego
b. Przeciwdziałanie inercji
c. 90-dniowe znaczniki
5. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 3: Szybciej wywołaj zachwyt u klienta
6. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 4: Pobieraj opłatę z góry
7. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 5: Rozmawiaj jak szczęśliwie zakochany człowiek
8. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 6: Zrzuć bombę szczęścia
9. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 7: Zapoluj na większe firmy
10. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 8: Skup się na rezygnacji netto
11. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 8: Zmniejsz „migrację logo” dzięki sprzedaży krzyżowej
12. Pomysł na zmniejszenie liczby rezygnacji nr 9: Bądź zawsze dostępny
ROZDZIAŁ 5. Podsumowanie
PODZIĘKOWANIA
PRZYPISY
INDEKS
O autorze książki Siła subskrypcji
John Warrillow, autor książki "Siła subksrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży" (ang. "The Automatic Customer"), to autor popularnych poradników biznesowych, felietonista amerykańskiego miesięcznika biznesowego „Inc.com”, rozchwytywany mówca. Specjalista od wycen przedsiębiorstw i przekształceń, jest także założycielem platformy The Value Builder System.
Data wydania: maj 2020
Objętość: 220 stron
Wydawca: lektury.biz
Nr ISBN: 978-83-953655-9-1
Dostawa
Sposób dostawy: | Koszt dostawy: |
---|---|
Wysyłka elektroniczna | darmowa dostawa |
Klienci, którzy kupili ten produkt, wybierali również:
Cena
59,90 zł
Cena
59,90 zł