Parametry
- Formaty ebooka: pdf, epub, mobi
Opis
Sprzedawaj więcej. 100 sprawdzonych strategii.
To jedyna taka książka o sprzedaży, w której otrzymujesz 100 pomysłów, narzędzi i strategii, aby w swoim biznesie sprzedawać więcej.
Ta książka jest Twoim kodem PIN do klienckiego-bankomatu, z którego za każdym razem, gdy tylko będziesz tego potrzebował, będziesz mógł wyjmować z niego pieniądze.
Przekonaj się, że zysk z utrzymania klientów może być dużo większy niż z nieustannego inwestowania w pozyskiwanie nowych. Na zbudowanie dozgonnej lojalności każdego klienta masz 100 dni. W książce dostajesz szczegółowy przepis, co konkretnie robić na każdym etapie relacji z klientem.
Razem z książką otrzymujesz kilkadziesiąt bonusowych nagrań wideo!
Informacje o dostępie do nich znajdziesz w książce.
Książka ta powstała po to, aby dać Ci narzędzia i strategie, których wdrożenie wzniesie Twój biznes na wyższy poziom. Stworzyliśmy ją w taki sposób, aby zebrać w jednym miejscu KONKRETNE i PRAKTYCZNE rekomendacje, które będziesz mógł – bez cienia wątpliwości – zaimplementować w swojej firmie.
Dzięki "Sprzedawaj Więcej" zwiększysz swoje umiejętności sprzedaży w takich obszarach jak:
- internet
- eventy
- sprzedaż bezpośrednia
Wdrażaj natychmiast!
Nie jest to książka o marketingu, nie jest to nawet książka o biznesie. "Sprzedawaj Więcej" to zestaw narzędzi gotowych do użycia. Ich wdrożenie jest możliwe przez każdego, bez znaczenia jak bardzo zaawansowanym lub początkującym przedsiębiorcą jesteś. Napisaliśmy ją w taki sposób, aby dać Ci możliwość otwarcia jej na dowolnym rozdziale i zaimplementowania danej strategii do Twojego biznesu NATYCHMIAST. Hasłem naszego wydawnictwa jest „Czytaj i działaj”, dlatego prosimy, abyś po zapoznaniu się z 1-2-3 strategiami od razu przystąpił do działania.
Zapewne będzie ciekawiło Cię, co jest w kolejnych rozdziałach. Jednak im więcej i dłużej będziesz czytał bez wcześniejszego wdrożenia, tym bardziej spadają szansę na to, że naprawdę dany pomysł wdrożysz. Testowaliśmy to wielokrotnie wśród uczestników naszych szkoleń i webinarów - statystyki pokazują jedno: im szybciej przystąpisz do wdrożenia DOWOLNEJ strategii, tym szybciej zrealizujesz swoje cele biznesowo-marketingowe. Na końcu każdego rozdziału jest puste pole. Chcemy, abyś wpisał w nie dokładną datę, kiedy zamierzasz zrealizować daną strategię.
W książce znajdziesz sposoby i strategie, które pokażą Ci jak możesz sprzedawać więcej za pomocą:
- mediów społecznościowych
- mechanizmów internetowych
- klasycznej sprzedaży bezpośredniej
- kreatywnych sposobów na sprzedaż
- poprawniania rzeczy, które do tej pory źle robiłeś
- poprawienia efektywności tego, jak i komu sprzedawałeś dotychczas
- nastawienia, które sprawi, że Twoi obecni klienci kupią... więcej
Pewnie to znasz: chodzisz na szkolenia, czytasz coraz więcej książek o biznesie, oglądasz filmiki, słuchasz rad innych. Znasz to? Jeśli tak, to znasz również uczucie rozczarowania tym, że większość tych narzędzi nie działa. Pomysłowe strategie? Dobrze je mieć, ale czasem można przekombinować. A nasza książka podpowie Ci, jak korzystać w biznesie z prostych sposobów, które przez wielu ludzi są pomijane. A przecież Twój sukces bardzo często tkwi w szczegółach!
Gdy już wdrożysz dany pomysł, odezwij się do nas na maila i pochwal wynikami Twojego działania! :) Koniec gadania, bierzemy się do roboty, go, go, go! :) Kamila Kruk & Marcin Osman
W książce znajdziesz również bonusowe narzędzia sprzedaży naszych wspaniałych przedsiębiorczych przyjaciół:
AUTORZY
Kamila Kruk - Wydawczyni książek polskich oraz zagranicznych, redaktorka merytoryczna i redaktorka prowadząca. Współwłaścicielka wydawnictwa z książkami eksperckimi OSMPower.pl. Autorka oraz współautorka kilkunastu książek biznesowych, jak również z obszaru rozwoju osobistego.
Mentorka autorów i trenerka self-publisherów – prowadzi kursy i konsultacje dotyczące tego, jak wydać książkę, by przynosiła zysk, przyciągała klientów oraz wzmacniała wizerunek ekspercki. Pod jej okiem w szkoleniach i mastermindach powstało ponad 100 książek.
Kamila ma również ponad 10 lat doświadczenia trenerskiego i coachingowego. Prowadziła pierwszy w Polsce portal dotyczący coachingu „Świat Coachingu”. Teraz swoje kompetencje z zakresu pracy z ludźmi wykorzy-stuje podczas mentoringów indywidualnych, a także przy projektach rozwojowych.
Zaczynała od pisania artykułów w gazetach studenckich, potem przyszedł czas na pierwszy blog (w roku 2009), a w końcu również na pierwszą książkę.
Obecnie jej teksty możesz znaleźć na jej osobistym blogu (chceodzyciawiecej.pl>) lub jej profilach m.in. na Instagramie (@krukamila) i Facebooku.
Uwielbia rozmawiać z ludźmi, dlatego przez trzy lata współprowadziła audycję na antenie Radio Freee na temat rozwoju „Freeewolnie nakręceni”, którą można odsłuchać na YouTubie.
Kilka lat temu założyła pierwszy polski podcast o wydawaniu książek oraz self-publishingu – znajdziesz go na platformach podcastowych m.in. SoundCloud.
Niedawno hobbistycznie rozpoczęła cykl rozmów pod hasłem: „Przygoda rodzicielstwo”, aby pokazywać rodzicom różne podejścia do spędzania czasu z dziećmi i ich edukacji. Nagrania znajdziesz na kanale na YouTubie: Kamila Kruk oraz na platformach podcastowych, np. Spotify, SoundClound czy Apple Podcast.
Przez lata angażowała się we wspieranie oraz wzmacnianie kobiet w rozwoju osobistym oraz biznesowym. Tworzyła i prowadziła m.in. spotkania „Kobiecy Lublin”. Zainicjowała powstanie „Geek Girls Carrots” w Lublinie, współorganizowała Kongres Kobiet, była także mentorką w projektach wzmacniających kobiety. Dzięki swoim działaniom w styczniu 2014 roku została finalistką plebiscytu Kobieta Przedsiębiorcza Lubelszczyzny 2014, zajmując III miejsce.
Marcin Osman - Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Właściciel wydawnictwa i sklepu internetowego OSMPower oraz platformy z kursami kuptenkurs.pl. Sprzedaż, marketing i Internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej.W swojej karierze tworzył projekty sprzedażowe i marketingowe dla międzynarodowych brandów. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Propagator hustlerskiej postawy działania oraz ekonomii wdzięczności. Przeprowadził ponad 300 webinarów i kilkaset facebook live’ów, na których dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami z zakresu sprzedaży, marketingu i selfpublishingu. Na jego kanale YouTube znajduje się ponad 1000 nagrań z tej tematyki oraz rozmowy z autorami z polski i świata m.in. Garym Vaynerchukiem, Esther Wojcicki, Fredrikiem Eklundem czy Wimem Hofem. Występował też jako prelegent na scenach konferencyjnych przed tysiącami ludzi.
Pasjonat morsowania, do którego zachęca również innych promując metodę Wima Hofa. Jego domeną jest „działanie tu i teraz z tym co masz” a największą wartością jest skuteczność. Jego motto to: „czytaj i działaj” przez co rozumie szybkie, konkretne i nastawione na efekt wdrażanie wiedzy z wydawanych książek.
- życie z “lekkim plecakiem”;
- bezkosztowy marketing;
- kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe;
- walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją;
- ekonomia wdzięczności;
- content marketing.
Co o ebooku mówią inni:
– Karol Froń autor książki 100 taktycznych zasad sprzedaży.
„Gdy realizujesz zlecenie za zleceniem, możesz popaść w wir „taśmowego przerabiania” klientów. Nie dopuść jednak nigdy, by ktokolwiek,z kim pracujesz, poczuł się jak „kolejny numerek”.
– Agata Jakuszko-Sobocka sketchnoterka, www.drawthewords.pl
„Pomyśl na chwilę o branży gier, zwłaszcza tych komputerowych. Pomyśl o wszystkich grach i graczach spędzających długie godziny przed ekranami. (…) A teraz uświadom sobie, że to nie są tylko gracze. To klienci. A gra nie jest tylko zabawką. Jest biznesem!”
– Grzegorz Olifirowicz autor książki Gamifikacja, www.tworzegry.pl
„Przeprowadzono mnóstwo badań i udowodniono naukowo, że bardzo szybko oceniamy ludzi po tym, jak wyglądają, zanim jeszcze cokolwiek powiedzą. (…) Nie chodzi o to, aby sam wasz ubiór coś sprzedawał, ale by wasz wizerunek nie przeszkadzał wam w procesie sprzedaży”.
– Michael Frąckowiak właściciel i kreator stylowej marki Men’s finest, mensfinest.co.uk
Dostawa
| Sposób dostawy: | Koszt dostawy: |
|---|---|
| Wysyłka elektroniczna | darmowa dostawa |
| Wysyłka elektroniczna (dostęp do platformy) | darmowa dostawa |
Klienci, którzy kupili ten produkt, wybierali również:
Cena
149,00 zł
Cena
149,00 zł