Opis
"Zamknij się i słuchaj" to książka, która uświadomi Ci, jak sprawić, by mała firma zaczęła generować potężne zyski. Pomoże Ci ona skutecznie przyciągać klientów, niezależnie od tego, w jakiej działasz branży.
Przeczytaj tę książkę, jeśli jesteś:
- Przedsiębiorcą, który dąży do tego, by jeszcze lepiej obsługiwać swoich klientów.
- Właścicielem firmy, która chce zwiększyć swój zasięg, bazując na świetnych relacjach z klientami.
- Osobą, która marzy o tym, by jej mały biznes stał się rozpoznawalny na całym świecie
- Liderem, który pragnie mistrzowsko przewodzić innym
Kiedy multimiliarder Tilman Fertitta stawiał przed trzema dekadami swoje pierwsze kroki w biznesie, był właścicielem zaledwie jednej restauracji. Za sprawą swojego nietuzinkowego podejścia do gościnności oraz przywództwa obecnie zarządza jedną z największych sieci restauracji w USA i cieszy się mianem najbogatszego restauratora na świecie. W swojej prekursorskiej książce dzieli się praktycznymi, konkretnymi strategiami, które pomogły mu dotrzeć do tego miejsca.
Lektura tej książki uświadomi Ci:
- Dlaczego gościnność ma znaczenie, bez względu na branżę.
- Na czym polega zasada 95:5 i jak uwypukli ona twoje najmocniejsze strony
- Jak chwytać intratne okazje, które zmienią oblicze twojej firmy.
- Dlaczego zanim zaczniesz przewodzić, najpierw będziesz musiał nauczyć się słuchać.
Co mówią o książce inni:
„Tilman dzieli się fascynującymi lekcjami o budowaniu i prowadzeniu biznesu. Jeśli chcesz wznieść swoją firmę na nieznane dotąd wyżyny, to książka dla ciebie”.
– Scott Kelly, emerytowany kapitan marynarki wojennej USA, były astronauta NASA.
„Wprowadzając zasady z tej książki do swojego sposobu myślenia i kultury, osiągniesz sukces”.
– Stephanie Ruhle, prezenterka stacji MSNBC, dziennikarka biznesowa w redakcji NBC News.
„Rzeczy, o których pisze Tilman to zbiór żelaznych zasad dla biznesów opartych na gościnności, których misją jest autentyczna służba klientowi. Zasada 5%, którą poznasz w tej książce całkowicie zmieni Twoje podejście do tego, w jaki sposób do tej pory prowadziłeś swoje firmy. Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto na poważnie traktuje budowanie swojego biznesowego imperium”.
– Marcin Osman, autor "Sprzedawaj więcej".
„Wielokrotnie widziałem wyjątkowe strategie biznesowe Tilmana w akcji. Omawia je na wszystkich stronach książki w sposób, który jest nie tylko zrozumiały, ale i pozwala zastosować je w każdym biznesie”.
– Brian Sullivan, prezenter stacji CNBC.
Dostawa
Sposób dostawy: | Koszt dostawy: |
---|---|
Wysyłka elektroniczna | darmowa dostawa |
Klienci, którzy kupili ten produkt, wybierali również:
-
[AUDIOBOOK] Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację
-
[KSIĄŻKA] Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórczą - Todd Henry
-
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację [ebook / wersje elektroniczne]
Cena
55,00 zł
Cena
55,00 zł